- ♥ Gjort Idag ♥ -

Hejhej mina kära bloggläsare
idag vakna jag runt 11.30 typ?
sen så åt jag glass med hallon på
sen så skypa jag med min älskade
blodsyster , sen titta jag på tv , typ i 1 timme
sen så lagade jag pastasallad . snacka oom att de
tog tiid , den inhållde : advokato , mozzarella , tomat , gurka
lök , små små bitar av kyckling verkligen skit små , kryddor
, yoghurt , oliver , morätter ..
Aaa den blev skiiit god iafall!
sen kom mammas kompis hit , lalala sen så laga vi sockerkaka
den blev skit god , och åt massor av godsaker , sen aa de är ¨
vad jag har gjort idag.
mitt tv pogram kmr nu! måste kolla
på de nu pusshej ♥ 
HAHAHAHHA konstig bild men aja kör bara pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0