kom nyss hem

hejhej mina kära!
kom nyss hem
vakna typ vid 5 tiden
för spydde på morgonen :S och
mådde skit illa sen så gick jag t dalensjukhuset , sen så ringde pappa
mig på skype vid 6 på morgonen , sen så skypa
jag med han i 1 timme , sen så kom mammas kompis hit
MIA . sen så duscha jag sen så åkte vi med bilen till ikea ,
och gick runt o köpte lite saker till hemmet , o så sen åt vi mat där
åt kycklingfile med beanes sås och pommes och potatis mos och sallad
, HAHAH låter som värsta tjockisen , aja sen så snacka vi lite där ,
sen så åkte vi till hökis för att storhandla , sen så gjorde vi d , och nu e vi hemma :)
de har vart en lååång dag o e skit trött aja bloggar mer sen puss :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0